~Muzik Video Raya Version Boboiboy & Yaya ~



raya da nak dekat.. sana-sini kedengaran lagu raya.. semangat nk raya ni.. korang da beli baju raya? raya sakan la ni? huhuhu.. bg yg xdpt nk beli tu jgn sediyh2 raya thun depan kn ade.. :) pakai je tahun lepas nye bju pon xpe.. janji di pagi raya tu kite saling bermaaf-maafan antara 1 sama lain.. terutama pada kedua ibu bapa kita.. tanpa mereka, siapalah kita hari ini.. weeeeee... x sabar nk raya.. mane x nye, puasa tahun ni Eli dapat pose penuh.. hahahah jgn jeles hah sbb dpt duit raya UP sikit kalau penuh! hahaha... paling beerti bg Eli pulak kali ni beraya amat bermakna coz pada hari raya kelima nanti hari yang bermakna pada Eli.. haaaa RAHSIA lah! mane leyh gtawu....^,^ huhuhu... erk! jap nape gambo BOBOIBOY plak terpampang kt atas?? hehe xdelah.. sebenarnye Eli nk tunjuk korang video raya dari boboiboy n da geng.. comel gile boboiboy nyanyi ngan yaya.. Eli peminat setia ngn boboiboy.. nah! Eli bagi korang tengok video ni..

 

huhuhu.. xpenah si gopal ni buat hal. hihihi.. pape pon dorg mmg semangat setia kawan! TERBAEK......... :)

|Eli|


Terima Kasih sudi baca entri Eli..sila datang lagi.. (:

0 comments:

 photo footerbwh2015_zps5c8e7c89.png

Copyright@Segala yang tercatat di atas adalah hak milik ElixierDeXandra