~babyFRIZLY : Maternity Photoshoot~

 

yeyyyyy! akhirnya Eli berjaya menyiapkan semua gambar maternity photoshoot hari tu.. sakit pinggang gak la dok ngadap laptop lelama kan.. tp xpe, hasilnya memuaskan hati sendiri :) hehehe orait nah! korang tengok la, xde lah hebat mane pon almaklumlah amik photoshoot sendiri je menggunakan kamera DSLR NIKON Eli tu, tapi jadilah dari takde kenangan kan? photoshoot pon amik outdoor & berdekatan dengan area umah Eli.. malas nak g jauh2 dengan perut ngan jalan da macam penguin gituh! ahak!!! hubby Eli suh amik indoor dlm rumah je, Eli yang xnak! esok baby mama dah keluar, baru amik indoor plak... kekekekeke... :) dah de plan tuh! huhu 













okay done! selesailah maternity photoshoot nya.. sebenarnya ade beberapa keping lagi gambar, tp Eli xnak post dulu sebab nak korang tertanya2 apekah GENDER babyfrizly nanti... hah! kalau nak tahu..... TUNGGU yerrr....  doakan Eli selamat bersalin yer... Amin~ 










#post with : IPHONE 5S (blogger application) 













Terima Kasih sudi baca entri Eli..sila datang lagi.. (:

0 comments:

 photo footerbwh2015_zps5c8e7c89.png

Copyright@Segala yang tercatat di atas adalah hak milik ElixierDeXandra